fbpx

Vizija

Agencija

Projekti

Kontakt

Digitalna agencija

INTERNET MARKETING

10 SAVETA ZA INTERNET MARKETING MANJIH PREDUZEĆA

1. Ciljajte pravu publiku za svoj proizvod/usluge

Ovo je jedan od osnovnih saveta za online marketing za mala preduzeća.

Napravite domaći zadatak i nacrtajte ličnosti potencijalnih kupaca, ili će novac za oglašavanje proći kroz vaše prste. Ne predlažem da angažujete stručnjaka za istraživanje ili da kupujete sveobuhvatnu analizu industrije. Svaki vlasnik preduzeća može odrediti svoju ciljnu publiku na osnovu karakteristika svog proizvoda.

Kome (u smislu društvenog položaja, pola, starosti, finansijskih uslova) biste ponudili svoj
proizvod ili uslugu? Ko bi bio zainteresovan za pogodnosti koje nudite?

 

2. Napravite poslovni budzet

Mali poslovni internet marketing može vam pomoći da povećate vidljivost vašeg brenda pod uslovom da pratite proverene digitalne marketinške ideje. Znate svoje ciljno tržište i ključne radne opcije, sada je vreme da postavite svoj budžet. Imamo nekoliko predloga kako to učiniti kao profesionalac.

  • Jedan od najboljih načina da budete štedljivi je da odaberete aktivnosti koje se nadopunjuju i poboljšavaju (kao što je sadržajni marketing i SEO).
  • Napustite ono što ne radi. Čak i mali budžet može biti distribuiran mudro ako stalno pratite stvarne rezultate performansi.
  • Izradite višenamenske materijale. Društveni mediji i blogovi mogu se distribuirati preko različitih platorma uz minimalne izmene. Takvo recikliranje je isplativ način za poboljšanje SEO rangiranja vašeg sajta.

 

3. Napravite pametan brend

Današnji potrošači su naviknuti na kompanije koje se bore za sebe i izmišljaju sveobuhvatna i smislena korisnička iskustva za njih. Na primer, vaši beživotni nalozi u društvenim medijima ili loš dizajn vašeg bloga mogu negativno uticati na ukupni dojam koji vaš brend ostavlja svojoj publici.

Današnji klijenti smatraju da je jednako neugodno kada neka trgovačka radnja ne prihvata kreditne kartice i kada online trgovac ne odgovara na Facebook ili Instagram komentare.

Želite da vaša digitalna prisutnost bude besprekorno integrisana u svakodnevnom životu ljudi? Personalizujete i poboljšate svoju komunikaciju, ponudite besplatne resurse i usluge koje su relevantne za proizvod koji prodajete. Pametno brendiranje se uvek isplati. To je jedan od najpouzdanijih saveta za digitalni marketing za mala preduzeća u 2019. godini.

 

4. Koristite SEO optimizaciju

Naravno, naša lista za proveru ne može biti bez najave o SEO kao jedan od bitnih saveta za internet marketing 2019. godine.

Da bi vaša web adresa bila prikazana u prvih deset rezultata glavnih pretraživača (Google, Yahoo, Bing, itd.) optimizirajte URL, uključite ciljne ključne reči u sadržaju i pišite blogove na popularnim resursima kao gostujući saradnik.

 

5. Pokrenite blog 

Pisanje bloga je strategija za obostranu dobit.

Obezbedite korisni ili zabavni (ili oba) sadržaj svojim čitaocima i oni će, zauzvrat, bolje upoznati Vas i Vaš proizvod.

Posle nekog vremena pisajući na svom blogu mozete bez ikakvog napora imati uspesan marketing za Vaše poslovanje.

 

6. Koristite moć društvenih medija

Već znate svoje ciljno tržište, sada je vreme da započnete razgovore i izgradite odnose s njima. Povežite se sa svojom ciljanom grupom na lični i obostrano obogaćujući način, budite otvoreni i obratite pažnju na njihove povratne informacije – ovi jednostavni stavovi će dati rezultat sa većom prodajom.

Iskoristite svoj e-mail marketing da biste povećali posetu na web sajtu.

Čak i promocija društvenih medija neće sama obaviti sav posao. Ponudite pretplatu vašim čitaocima koji žele da budu informisani o ažuriranjima, prodaji, posebnim ponudama ili popustima.

 

7. Nabavite više lokalnih klijenata

Da biste ciljali lokalne potrošače, proverite jesu li podaci o vašoj kompaniji dostupni i ažurirani u Google mapama. Bilo bi lepo imati nekoliko recenzija kupaca s visokim ocenama.

Razmislite i o objavljivanju više lokalnih informacija na svom blogu ili samo uključite geo-specifični sadržaj svuda, tako da ga ljudi na određenom geografskom području mogu prvi videti. To je jedan od najboljih Internet marketing saveta za početnike. Idite lokalno kako bi vaš online marketing za mala preduzeća doneo rezultate.

8. Koristite PPK oglašavanje (Plaćaj po kliku) 

PPK je dobra opcija, pogotovo za početnike koji ne mogu zaraditi svoje posete organski. Odaberite određene ključne reči koje su najbliže povezane s vašim proizvodom i prikazite oglase u sponzorisanim vezama pretraživača (Google Adwords).

9. Koristite prednosti online recenzija korisnika

Online recenzije rangiraju se u pretraživačima, čime se pomaže vašem biznisu da se rangira bolje. Online korisnici imaju tendenciju da izaberu one proizvode i usluge koje su pregledali drugi kupci, što automatski povećava pouzdanost vašeg brenda. Recenzije mogu ohrabriti korisnike da preduzmu određenu radnju, kao što je postavljanje narudžbe ili provera detalja o vašim ponudama.

Po pravilu, lokalna preduzeća imaju niz zadovoljnih  klijenata. Iz nekog razloga, oni zaboravljaju da podsete zadovoljne klijente i da daju iskrene recenzije ostvarima ili uslugama koje su kupili. Da biste uspostavili ravnotežu pozitivnih i negativnih mišljenja o Vašem poslovanju, podstičite klijente da ostave svoje iskrene povratne informacije. Ovo će pomoći vašem brendu da se rangira više u popularnim pretraživačima. Ovo je jedna od najboljih ideja za digitalni marketing koji zaista funkcioniše.

 

10. Optimizirajte Google My Business nalog

Ovo je poslednji, ali ne i najmanje delotvoran savet online marketinga na ovoj listi. Pomoću Google mapa može u velikoj meri povećati vidljivost vašeg poslovanja. U digitalnom dobu, preduzeća se pronalaze direktno sa ekrana pametnih telefona. Jednostavno otkucajte ime svog brenda u Google pretraživanju i dobićete mapu koja otkriva kako pronaći najbolji put do potrebne lokacije.

Kako bi vaše poslovanje bilo lakše pronaći, koristite Google My Business. Uz njegovu pomoć, dobićete bolji rang u lokalnoj pretrazi. Osim toga, možete odgovoriti na recenzije korisnika putem usluge Google My Business, komunicirati s klijentima, obraditi loše recenzije itd.

Online marketing može biti rizičan, ali vredi vašeg vremena i investicija kako bi vaš posao bio uspešan. Bez obzira da li posedujete mali biznis ili veliki korporativni projekat, ne bi trebalo da ignorišete korišćenje digitalnog marketinga na mreži. Stvaranje savršene kombinacije offline i online marketing tehnika će umnožiti šanse da vaš brend postane primetniji i profitabilniji.

Počnite sa rezultatima na internetu

PREĐITE NA NAŠ WEB SAJT I SAZNAJTE KAKO DA PODIGNETE VAŠ POSAO NA VIŠI NIVO