fbpx

Vizija

Agencija

Projekti

Kontakt

Digitalna agencija

INTERNET MARKETING

KADA JE NAJBOLJE VREME ZA OBJAVLJIVANJE NA FACEBOOKU?

Kao najpopularnija platforma društvenih medija na svetu, Facebook je važan marketinški alat za dopiranje do novih klijenata. Poznavanje najboljeg vremena za objavljivanje na Facebook-u može vam dati prednost nad konkurencijom.

U ovom članku ćemo raspravljati o Facebook-u kao alatu za reklamiranje. Zatim ćemo pokriti 3 ključne tehnike za određivanje idealnog tajminga objavljivanja posta na Facebook-u.

Facebook kao osnovni marketinški alat

Ključ uspeha marketinga na bilo kojoj platformi društvenih medija je razumevanje algoritma po kojem su postovi prioritetni. Algoritam Facebook-a je nažalost loše naklonjen firmama, jer je dizajniran da promovise “smislene interakcije” (umesto tradicionalnijeg oglašavanja).

Na Facebook-u, značajne interakcije se sastoje u komentarisanju, simpatijama i deljenju poruka. Ovo je namenjeno poboljšanju Facebook korisničkog iskustva, promovisanjem sadržaja od pojedinaca i smanjenjem pasivne potrošnje medija.

Drugim rečima, ako vaši poslovi ne prikupljaju opsežnu naklonost, komentare i dionice, oni se verovatno neće visoko rangirati na Facebook algoritmu. Prema tome, postovi koje ste proveli vreme i stvaranje energije mogli bi biti potpuno nevidljivi vašoj ciljnoj publici.

S obzirom na to, Facebook je sve osim besplodnog marketinškog poduhvata. Svaki mesec ima dve milijarde aktivnih korisnika – što je dvostruko više od korisnika Instagrama i Twittera. Za većinu preduzeća, ova grupa potencijalnih kupaca je prevelika da bi se ignorirala.

Facebook takođe nudi pristup demografskim podacima koji su manje dostupni na drugim platformama. Na primer, to je daleko najčešće korištena platforma društvenih medija od ljudi starijih od 65 godina. Preduzeća koja pružaju usluge starijim osobama će biti teško primeniti uspešan marketing društvenih medija bez korištenja Facebook-a.

Štaviše, preko 75% korisnika Facebook-a dnevno provodi više od 20 minuta na njemu. Ako ste u mogućnosti da svoje postove rangirate dobro, Facebook pruža više mogućnosti za prikazivanje vašeg sadržaja nego na mnogim drugim popularnim platformama, gde korisnici obično troše samo nekoliko minuta dnevno.

3 KLJUČNE TEHNIKE ZA ODREĐIVANJE IDEALNOG TAJMINGA ZA OBJAVLJIVANJE NA FACEBOOK-U

Da li je marketing na Facebook-u profitabilan za vaše poslovanje u velikoj meri zavisi o tome koliko dobro možete raditi sa njegovim algoritmom. Kupci su tu, samo treba da shvatite kako da dođete do njih.

Kreiranje postova koji ohrabruju angažovanje korisnika pomoći će, ali je i vremensko određivanje vaših postova jednako važno. Najbolje vreme za objavljivanje na Facebook-u zavisi od vaše industrije i ciljane publike. Međutim, postoji nekoliko strategija koje možete primeniti bez obzira na to ko ste ili gde se nalazite.

1. Razumite svoju publiku i saznajte kada su najaktivniji

Da biste se dobro rangirali preko Facebook-ovog algoritma, morate pronaći načine da povećate interakciju korisnika svojim sadržajem. Jedan od najboljih načina da to učinite je da odredite tačno kada će vaši pratioci biti aktivni.

Ako imate Facebook stranicu, možete koristiti Facebook Insights za analizu postojećih korisničkih podataka. Ovaj alat će vam pomoći da pratite ponašanje vaših pratioca. Na taj način možete raspoređivati postove za vreme kada će ljudi najverovatnije deliti i komentarisati vaš sadržaj.

S druge strane, ako ste novi u Facebook-u, moraćete napraviti svoje istraživanje. Osvrnite se na postove sa velikim brojem komentara i pogledajte da li se postoji obrazac po kom se postavljaju u već unapred određeno vreme.

Ovaj proces može potrajati. Međutim, poslednja stvar koju želite da uradite je da kreirate postove koje vaša publika nikada ne vidi. Ulaganje vremena u posao poboljšanja vidljivosti vašeg Facebook sadržaja verovatno će se isplatiti na duge staze.

2. Razmotrite dnevnu rutinu publike

Kao što smo primetili, postoje određena vremena u danu kada je verovatnije da će vaša ciljna publika biti na Facebook-u, gledati i komunicirati sa postovima. Imajući predstavu o tome kako bi njihov dnevni raspored mogao izgledati, može Vam pomoći da objavite sadržaje u vreme sa najvećom posetom.

Na primer, mnogi ljudi proveravaju mreže društvenih medija kao što je Facebook dok su na poslu. Više od 41% tih korisnika provodi pauzu za ručak na društvenim medijima. Pored toga, 56% proverava svoje naloge društvenih medija periodično tokom dana.

Praćenje kada su vaši pratioci najviše angažovani na Facebook-u može vam pomoći da dobijete ideju o tome kako izgleda njihov raspored aktivnosti na društvenim mrežama.

S druge strane, možda ćete želeti da izbegnete objavljivanje vikendom. Uostalom, to je kada ljudi češće provode vreme sa prijateljima ili porodicom.

3. Nastavite sa poboljšanjem angažovanja praćenjem svojih pratioca

Ako koristite prave Facebook marketinške strategije za rast vašeg poslovanja, nadamo se da ćete privući nove pratioce na vašu stranicu tokom vremena. Zbog toga je važno pratiti promene u demografiji i preferencijama vaših sledbenika.

Nažalost, određivanje najboljeg vremena za objavljivanje na Facebooku samo jednom neće biti dovoljno. Dosledan proces ponovnog ocenjivanja je jedini način da proverite da li vaši postovi i dalje dosežu najveći mogući broj korisnika.

Da biste to uradili, nastavite da koristite Facebook Insights da biste pratili kada su vaši sledbenici najviše angažovani. 

Pametno je pratiti aktivnosti na stranicama konkurenata. Uzimajući u obzir kada su korisnici uključeni u njihov sadržaj može vam pomoći da predvidite promene u navikama svojih pratioca. Takođe Vam može dati ideje o tome kako angažovati nove klijente.

POČNITE SA REZULTATIMA NA INTERNETU

Pređite na naš web sajt i saznajte kako da podignete Vaš posao na viši nivo.